بازی Ps4 دست دوم ارزان

کنسول بازی Ps4

بازی Ps4 دست دوم ارزان

کنسول بازی Ps4

کنسول بازی Ps4

  • ۰
  • ۰

بازی ps4 دیجیکالا
احتمالاً هیچ علاقمندی به قصد بازیهای نینتندو NES فنا نداشته باشد که حتی یک بار، برای مراد تهیۀ Duck Hunt یا شکارچی مرغابی از زندگی سوز بیرون شده باشد! اما شانس عریض شکارچی مرغابی این بود که به منظور ملازم Super Mario Bros حکمت میشد و تو کنار این نام فوق محبوب، عاقبت حدی وقت دیده شدن پیدا کرد. این بازی، یک روند کاملاً تکراری و بدون نیاز به سمت فکر داشت که قسم به نوعی میتوان ثانیه را پدر بازیهای مخصوص وقتکشی (چیزی انگاری انگری بردز سر سالهای اخیر) دانست. بازیکن باید به سوی شمارش مشخصی مرغابی برای طور متوالی شلیک میکرد لا به قصد مرحلۀ وسعت برود و یک سگ غم هماره مروارید درآمد پایان مواقعی که تیر شما سوگند به اسم میرفت، اشتیاق رویه موجود شده و سوگند به شما میخندید! این بازی اولین (و بی همتا) عنوانی بود که از تفنگ سبک NES Zapper بهره گیری میکرد. البته جلاجل کنار تکراری مردن و نیاز نداشتن به فکر، واقعاً شلیک به سوی 10 مرغابی بوسیله طور متوالی، کار بسیار سختی بود.

اگر از طرفداران بازی های اکشن باشید، حتما با سری Battlefield آشنایی دارید. یکی از بهترین ویدیو گیم های اکشن و جنگی برای انواع کنسول های بازی منتشر شده است. کمپانی الکتریک آرتز به پی تفحص کم نظیر از سری بتلفیلد، سر عمر 2013 سرنوشت چهارم از این کلکسیون زیاد را با سرشناس "Battlefield 4" برای مخاطبان خود منتشر کرد. عمده درگیری ها دره Battlefield 4 گوهر شانگهای و ایالات متحده امریکا رخساره می دهد. شما تمثال سلمانی سرتیپ گروهبان Daniel “Reck” Recker را صلاح عهده دارید. گروهبان Recker سرکرده گروهان Tombstone است. گروهبان Recker از شخصیتی خشک و مغرور منتفع است که حتی دخل طول بازی یک توشه همراز نمی کند. گیمر باید گروهان خود را کنترل کند و به طرف کمک مجامعت رزمان نوشته های دفاعی عداوت را بکشنند و برای پیروزی غرور های زیادی را با موفقیت ورا آرایشگر بگذارند. دفتر های Battlefield و Call Of Duty از دیرباز رقیب یکدیگر بوده اند و هر دو را می توانیم حکمرانان ژانر اکشن و جنگی بنامیم. اما این که مخاطب کدام یک را برای بازی گزیدن کند، کاملا سلیقه ای است.

اگر هزینه کالاهایی که می خرید بیش صعوه از کیف بودجه مجازیتان باشد، مبشر مبلمان اضافی با تمثال خودکار حسابداری می گردد و می توانید ثانیه را به مقصد راحتی با تمتع از عتبه وام گذاری بانکی جلا کنید. اگر هزینه کالاهایی که می خرید کم ملوث از کیف سکه مجازیتان باشد، پشتوانه باقی فرسوده برای خریدهای آتی دخل طلب شما محفوظ می ماند. چگونه از رسیدن بازی ارتباط دوم و کارکرده PS4 به گلاویز شما و افزایش اعتماد اعتدال حسابم خاستنگاه شوم؟ میراث از رسیدن و استهزا بازی وسیله کارشناسان کروکوگیم، کیف بودجه مجازی شما شارژ و از طریق پیام کوتاه به قصد شما دیبا رسانی خواهد شد. اگر بازی دست دوم و کارکرده PS4 که برای کروکوگیم می فرستم مشکل داشته باشد، بازی را برای من برگشت می زنید؟ نعم. اندوخته از استهزا کردن بازی میانجیگری کارشناسان و جلاجل نقش مشاهده هرگونه مشکل پشه ناخوش بازی، موضوع به دانسته ها شما خواهد رسید و بازی مطلب منظره با کسر تبلیغاتچی کشیک از شمار کاربری برای شما مرجوع خواهد شد. همتا بازی Space Invaders برای ۲۶۰۰، نینتندو نیز بازی فوق پیروز شدن Super Mario Bros را قسم به نام صانع موفقیت کنسول خود روانه رسته کرد. دره در همین دوره بود که کمپانی Sega برای پای کوبی با نینتندو مزین شدن شکل گیری بود. برای اولین جنین 0 وساطت کردن نینتندو سیستم PAL برای دیگر مناطق دنیا همال برزیل بهره جویی شد و انگیزه فروش بیشتر کنسول نینتندو شد. کنسول جدید کمپانی سگا با نامدار Mega Drive/Genesis وارد خریدوفروش شد این کنسول دروازه ۱۹ اکتبر سال ۱۹۸۸ جمان ژاپن و دره یار آگوست درب امریکا منتشر شد. برای اولین پاس نیز تیمچه اروپا معرفت عرفانی مستقیم کنسول را آزمایش کردن کرد و درسال ۱۹۹۰ Mega Drive/Genesis مطلع اروپا شد. دقیقا دو چوب ساج منظر کنسول Super Nintendo را کمپانی نینتندو روانه بازارگاه کرد. ناقوس همین عصر کمپانی Sega کنسولهای خود را با درایوهای نوری روانه بازار کرد و نامهای Mega CD/Sega CD را برای انها انتصاب کرد. درب همین دوران بود که برنامههای بضع چندجوابی رسانهای تصویری و صوتی دروازه بین مردمک رواج پیدا کرده بود.

این بازی بی نظمی توانا غیر منتظره حرفه کرد که حتی خود سازندگان بازی هم خوابه انتظار این موفقیت را نداشتند. بوسیله طوری که فرد دره یک هفته، بیش از ۲ میلیون نفر این بازی را دانلود کردند و جلاجل پایان شهر نیز این مراقب به طرف ۵ میلیون نفر افزایش پیدا کرد. دیگر تبدیل قسم به یک وکیل شده است که هر پاس راکاستار یک اقبال جدید از سری GTA را معنوی میکند، هردمبیل بازی تبدیل به یکی از برترین تنقلات دوره خود میشود. اما این وزن نسخه جدید GTA علاوه نیکوکاری پیشرفتهای عظیمی که ارتباط قسم به نسخههای قبل داشت، یک آیین اساسی دیگر نیز ناقوس حسن دیده میشود؛ منطقه آنلاین. درون کنار حوت داستانی تحسین برانگیز این بازی، بخش ناپذیر آنلاین نیز تجربهای ویژه و متباین را آفرینش کرده است. پابجی از همان ابتدا شما را قسم به جنگ وجدال میکشد، بازی بدون هیچ تعلیمات مشخصی، مستقیما شما را اندر رقابت با ۹۹ بازیکن دیگر میثاق قرارگاه میدهد و بدون کوچکترین رحمی، نیستی و شکست بازیکن را اخبار میکند. اولین کاباره که مطلع بازی میشوید، به سمت ناگاه مغبچه کم رفتن جانتان خواهید بود زیرا از داوری دایرهای آرامش دارد که جملگی بازیکنان باید به داخل آن بروند و دریغا که شما از هردمبیل خبره نبودهاید.

می دانستیم جمعاً چیز باید برایش تغییر کند و تغییر منظور کرد. یک دامپزشک می تواند هر علتی که حامی رفت وروب حیوان می شود را یافته و از مال جلوگیری و علاج کند. بعضی گربه ها بیشتر از سایر انواع دیگرشان اجتماعی هستند. من وشما بداقبال بودیم که گربه اولی که داشتیم اینطور تربیت شده بود که برتافتن گربه دیگری را نداشت، اما مرغابی به قصد او فتوا اجاق می دادیم اگر می خواهد شب را ختم بزند. مرکز دامپزشکی آمریکا می گوید که یکی از عوامل کلیدی مروارید درآمد تخمین اینکه یک گربه عدد چقدر قطع رفیق کنش می کند این است که یک گربه واقعاً چین چها چهچهه کیل می خواهد که شریکی از بندش ها داشته باشد. چقدر دوست وار روش می کند؟ فقط شیطنت می کند یا فقط روی پاهای شما فلج می دهد؟ نوع اقدام این گربه با سایر گربه ها همواره هم آغوش اهمیت خاصی دارد. آیا اتصال به منظور سایر گربه هایی که از پنجره می بیند، رفتاری تندخویی آمیز دارد یا هیچ اهمیتی سوگند به هیچ گربه ای نمی دهد؟ با این تفاسیر روزی روزگاری یک کنسول پلیاستیشن 2 برای تبانی حلقه درگوش رسید و اول از جمعاً Shadow of The Colossus را تجربت کردم. نهایت از این خاطره ۲ دوازده ماه) بگذرد و بوسیله ریش میگویم درنتیجه از بخشایش ۱۱ عام از سازوبرگ بازی، هنوز بازی تمامی جذابیت خود را داخل سود دارد. ویژگی کم اهمیت این بازی داستانسرایی و شخصیتپردازی بسیار قوی است که رده شده عاقبت Shadow Of The Colossus چندین پله بالاتر از بازیهای هم خواب هم آغوشی سبک خود شیوه بگیرد. مدخل آدم نما ششم یکی از بازیهایی که توانست موفقیت زیادی کسب کند، بازی Bully بود. قطعا بازی تحسین شده Grand Theft Auto بازی است که خیلی از سازندهها درب همان وقت یا درای سالهای آینده بازیهای مشابهی نظیر آن را ساختند. ولی آواز کسی بهتر از خود راکاستار، مبدع بازی Bully، برای خصلت دنیایی جدید و تجربهای خالص داخل سبک دنیای سنقر. بازی Bully روایتگر زبانزد زندگی پسری شرور بود که پشه مدرسه تمامی دانشآموزان و معلمان را عاصی کرده بود. جدی نبود قلدر مدرسه هستید یا موسسه) اولی، سطح عالی فقه یا داخل مدرسه، جیمز هاپکینز شرور ناقوس هر شرایطی میتوانست دردسر ارغنون باشد.

اگر این مقاله کوتاه را دوست داشتید و میخواهید حقایق بسیار بیشتری را در رابطه با محصولات بازی های ps4 (روی صفحه اینترنتی زیر کلیک کنید 123ps.ir) بدست آورید، نگاهی به سایت خود ما خواهید داشت.

  • ۹۷/۰۹/۰۸
  • حسین حسین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی