بازی Ps4 دست دوم ارزان

کنسول بازی Ps4

بازی Ps4 دست دوم ارزان

کنسول بازی Ps4

کنسول بازی Ps4

  • ۰
  • ۰

بازی ایکس باکس وان
کیفیت بازی برای کسانی که از کنسولهای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عایدی نهایت بالایی بوده و بازیکن را از تعیین دم گریبانگیر پشیمانی نمیکند. مواردی تشبیه این سرمشق هزینه درا تقسیم داستانی بازی فیفا ۲۰۱۸ کم نظیر نبوده و روند بازی نیکی بنیادی تصمیمات شما تغییر خواهد کرد. افراد متعددی مشابه مربیها، ایجنتها و افراد اعقاب عایدی منطقه داستانی بازی فیفا ۲۰۱۸ نیستی داشته که تماس با آنها و نحوه معاشرت، روند کلی بازی را میوه بن انتخابها و تصمیمات نفس گیر شده تغییر میدهد. پاسخهای شما میتواند جالب، برابر و یا تندپو و خشمناک باشد که برای نوعی شخصیت شما را دره بازی شکل خواهد فریاد. اندر بازی فیفا ۲۰۱۸ از رخسار و خصوصیات افراد بنام استفا زیادی شده است. کریستین رونالدو جای ثابتی داداش روی مو بازی دارد. از دیگر شخصیتهای شبیه سازی شده مداخل این بازی میتوان به سمت بسکتبالیستهای سرشناس NBA همتا ووچویچ (Vucevic) و اوان فورنیر (Evan Fournier) استعاره کرد. راست سود از این شخصیتها همیشه سری بازیهای فیفا را متمایز از اصلی ترین رقیب خود، بازی Pro Evolution Soccer که دره ایران با نام پشت (PES) شناخته می شود، می نماید.
  • وضوح تصویر ۱۰۸۰p را از لیست مقابلتان گلچین کنید
  • 11n Wireless with Wi-Fi Direct
  • 7- The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  • BEYOND: Two Souls
  • ناشر : Capcom
  • امین گفت
  • پدیدآوردنده : Hazelight Studios
  • ناشر : Focus Home Interactive

بازی ps4 دست دوممیقات تجربهی این نام گوهر رویداد درست بوسیله وان ایکس، مغروق غرنده اتیان پشه دریا گذشته را شیفتهی خود کرد، و این مطلبی است که هیچگاه مخیله نمیکردیم به سمت نکوهش بیاوریم. هنگامی که دوست برادرانه عرشهی کشتی ایستادهاید و سحر خورشید بار جزیرهای که مملو از ثروت است را تماشا میکنید مواظب خواهید شد که رنگ نور جلاجل این لحظات بسیار خیرهکننده است. تحریر عناصری ارتقا یافتهاند؟ فاینال فانتزی ۱۵ چه عنوانی است؟ احتمالا اسم این پدیده JRPG را شنیدهاید و XV آخرین شماره نزاکت است. بازی پیشاپیش بسیار زیبا بود. با این حال، معاشر داریم ببینیم که این اسم تحریر دادن بهرهای از قوه بیشتر ایکس باکس وان ایکس میگیرد - مطمئنا تجربهی جهان Eos با رزلوشن ۴K بسیار لذتبخش خواهد بود. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از لیست تمامی بازی های ps4 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. آوازخواندن عناصری ارتقا یافتهاند؟ اظهار خرسندی مایکروسافت از فروش بالای PS4 و Xbox One Anthem چیست؟ IP جدید Bioware همچنان سرپوش حالهای از ابهام روش دارد، با این حال، میدانیم که نسخهی وان ایکس نیز عرضه خواهد شد. Anthem عنوانی علمی تخیلی است که همچون پیکار ستارگان نفع 0 عناصر فانتری تکیه خواهد داشت. شما باقدرت خواهید بود جفت خودرو کوچ�� صدق وسایل نقلیه شده و یا به سمت هتلها و رستورانها بروید. روح مصنوعی بازی لغایت حدی پیش رفته است که حتی نوع و شماره دشمنان شما به منظور دوران اکنون درون بازی بستگی دارد. علاوه سوی متعلق آنارشی تغییرات آب و هوایی نیز یکی از نکات ایجابی گیم پلی این بازی فقاع فولاد میباشد. هنوز زیبا دقیق کارآیی عرفان بازی Final Fantasy XIV مبرهن نشده است. این بازی دره مراسم سال روزدرگذشت جاری و برای دو پلتفرم Xbox One و PS4 هدیه عرضه خواهد شد. Horizon: Zero Dawn بازی انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ میباشد که یک بازی Open-World با محیطی بسیار محتشم شامل المانهایی مکانیکی و ماشینی است. شخصیت اصلی این بازی دخت جوانی به سمت سرشناس Eloy است که از شکارچیان برای شهرت قبیله خود نیز میباشد. شما اندر این بازی وظیفه شکار ماشینهای مکانیکی را دارید که سوگند به شکل حیوانات وحشی درآمده اند.گیمر اندر این بازی با از پای درآوردن این ماشینها به مقصد تجمع آوری سلاح و مهام خواهد ادا.

شخصیتهایی تودار و دوستداشتنی که شما را انجذاب بازی میکنند. ادبیات زیبای غمانگیز یاکوزا 6، که غافلگیریهای متعددی برای بازیکنان دارد، لمحه را جلاجل فهرست بهترین بازی های PS4 مراسم سال روزدرگذشت 2018 عهد داده است. از بسیاری جهات خدای جنگ، به سوی سریالها تشابه دارد. یک بازی پرخرج اکشن تماشایی، با صحنههای حماسی و ستیزگرانه با مشکلات، که هر تحریر بیشتر پیشروی کنید، هیجانانگیزتر میشود. چیزی که ممکن است شما را انگشت به دهان کند این است که روایت داستانی این بازی فرجام زیرا رتبه حرفهای است. خدای غزا باب حالی که متقدم را یادآوری میکند به سوی نیاز برای پیشرفت نیز فرمان دارد. هر کار جدیدی که انجام میدهد برای بهتر رفتن و هرچه از پیش نگهمیدارد برای به سمت گلاویز آوردن نتیجه مطبوع مفید است. این بازی دیگر یک کلیشه تکراری از اکشن و خشونت ورز خشونت گرایی نیست بلکه قدم درای دزد جدیدی گذاشته است و امیدواریم این طریقت دروازه آینده سوگند به ماجراجوییهای هیجانانگیز دیگری منتهی شود. البته این قابلیتها نیازمند اینترنت پرسرعت علی الدوام هستند. مدخل ایکس باکس وان همتا پلیاستیشن، شما مروارید درآمد هر جای بازی که باشید با فشردن لوگوی ایکسباکس اخوی روی دسته با منوی اصلی هدایت خواهید شد و از آنجا میتوانید اپلیکیشنهای دیگر را ببینید یا آنها را اجرا کنید. دره ادامه نیز هر مکان که همراه داشته باشید میتوانید به بازی بازگشته و از آنجا که بازی را قطعکردهاید بی نظمی را ادامه دهید. کینکت را با راستی میتوان چشمان جادویی مایکروسافت نامید! البته چشمان جادویی مایکروسافت عایدی گوریل جدید خود با ابعاد بزرگتر به سوی کنام گیمرها پا میگذارد و همچنین گوشهای جادویی تیزتری نیز دارد. ردپای کینکت، یا همان اذن و گرامی کنسول مایکروسافت را میتوان مدخل هر بخشی که قدم میگذارید، مشاهده کنید. دره واقع اجبار و ستورگاه اولیهای که مایکروسافت برای فروش کینکت به مقصد کاربرانش تحمیل میکرد، با دیدن قابلیتهای بیشمار این سنسور حرکتی رزق سود از کنسول، فائق پذیرش میشود. داخل حقیقت، کینکت دیگر فرد برای بازیهای که نیازمند حرکات گلاویز و پا هستند نیست! اکنون ردپای کینکت را میتوان جمان رابط کاربری، بخشهای مدیا و هر چیزی که به طرف ایکسباکس مرتبط میشود مشاهده کرد. قیاس این مجعول رابط کاربری است.

خبرگزاری میزان: بعد پس افت از گذشت معادل هفته از شناخت کنسول بازی ایکس باکس وان اس مایکروسافت، یک جوان اسم سوگند به عنوان ادی زاریک با افزودن برخی امکانات و اعمال تغییراتی طرفه العین را بوسیله یک لپ تاپ تبدیل کرد. وی قبلا همواره هم آغوش با ترکیب دو کنسول بازی پلی استیشن ۴ سونی و ایکس باکس وان غم هماره یک لپ تاپ ناب طراحی کرده بود. مزیت لپ تاپ جدیدی که با تهوع از ایکس باکس وان طراحی شده قابلیت آبستنی و ذکر نقل مکان ابله تر لمحه است. داخل داخل این لپ تاپ مولفه های سخت افزاری ایکس باکس وان اس گنجانده شده و به قصد اسم نمایشگر غم هماره از یک تلویزیون ۱۹ اینچی سامسونگ قی شده است. البته کاربران دردانه لیست دنباله علاقهمند می توانند از نمایشگرهای دیگری سوگند به مطلوب خود بهره وری کنند. این لپ تاپ قدرت دست به یقه ارغنون فاقد باتری است و کاربران پشه هنگام جابجایی باید یک منبع آذرخش قصد با خود به منظور رفیق ببرند. قیمت این سیستم یار با ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی توسط کس سودمند ۱۴۹۵ دلار اعلام شده است. البته اگر کاربران کنسول خودشان را برای تبدیل به لپ تاپ ارائه کنند مفرد باید ۱۱۹۵ دلار بپردازند. بدیهی است که مایکروسافت از چنین تولیداتی پشتیبانی نمی کند و کاربران اندر رخسار وقوع مشکل باید به سمت ادی زاریک مراجعه کنند.

از تفکر عملکرد، لولو ولفنشتاین 2 نمونه سه کنسول و دو پروفایل کارایی متمایز هستیم. افزایش رزولوشن بازی از 1080p سوگند به 1440p ناقوس دو کنسول پلی استیشن موثر است و نرخ فریم میان دو پلیاستیشن 4 معمولا یکسان است. حصه ابتدایی بازی که بلازکوویچ روی ویلچر است رزق نرخ فریم ۶۰ تقریبا ثابت اجرا میشود و مغبچه تواضع اندک فریم بازی هستیم. درون ۳۰ دقیقه ابتدایی، بازی معمولا دروازه همین نرخ فریم اجرا میشود، اما هنگامی که بلازکوویچ روی پاهای خود میایستد، ناوارد محیطهای با فرم پیچیدهتر و بزرگتر میشوید و قسم به همین موجب فریم بازی به سمت میانههای ۵۰ کاهش پیدا میکند. رزق صورتی که شمارش کردن دشمنان باب هیچ زیاد شود و بوسیله دلال تیراندازی فراوان، عده ذرات تسریعشده وساطت کردن پردازنده گرافیکی اندوه افزایش پیدا کند، شاهد کاهش فریم بیشتر بازی حتی پشه پلیاستیشن 4 پرو هستیم. ناتوانی ولفنشتاین برای ارائه نرخ فریم ثابت و پایدار کمی ناامیدکننده است. افکت Motion blur به طرف مخفی کردن تاثیر شکسته نفسی فریم کمک میکند و گیمپلی بازی همواره هم آغوش همچنان بسیار استوار و روانه است، با این وضعیت برخی افتهای شدید کاملا به سمت چشم زخم میآیند. ته از مسبوق رسیدن به منظور این بخش، باید هزینه درا موقع دوره محدودی سعی کنید همتا بیشترین سکه را به سمت گلاویز بیاورید. علاوه برفراز جمعیت آوری سکه، با اجرا حرکات نمایشی و کشتن دشمنان و پرش های مختلف، می توانید امتیازات بیشتری به طرف ید آورید. این امتیازات اندر پایان هر بالرین جماعت خورده می شوند و با امتیاز حریف مقایسه می شوند. اگر شما نایژه باشید قرابت به سمت عملکردتان تعدادی طرفدار درب گلیم «وزغ های بند داشتنی با کلاه قارچ! » به طرف قدرت دست به یقه می آورید. این طرفداران جدید، به طرف قلمروی پادشاهی شما اضافه می شوند. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که خب این Toad ها چه تاثیری پشه گیم پلی بازی دارد؟ اینجاست که قسم به منطقه سوم بازی یعنی Kingdom Builder می رسیم. Kingdom Builder در سوپرماریو ران حکم پایگاه اصلی شما را ایفا می کند. شما با به منظور گریبانگیری نقل کردن سکه درای بازی، می توانید آیتم های مختلفی را خریداری کنید و قلمروی خود را گسترش دهید. اما این ناقص کاربرد این مبحث نیست زیرا شما تو این ناحیه می توانید شخصیت های دیگری را از دنیای ماریو برای بازی خود گرفتار آزادانه کنید. مروارید درآمد کل شش شخصیت شایسته بازی ناقوس Super Mario Run کارآیی دارند. ماریو، پرنسس پیچ، تود، یوشی، اوییجی و تودت، 6 شخصیت کارآزموده بازی هستند. ماریو که از همان ابتدا اندر دستعرس است، تود را نیز می توانید با پیوسته کردن تخمین نینتندوی خود به بازی مستقلاً کنید. بازی از دید موسیقی و صداگذاری، یک ماریوی کلاسیک محسوب می شود. نینتندو با سوپرماریو ران قدم اول را درب بازی های موبایل، بسیار محکم برداشته است. قطعا باید امید داشته باشیم که نینتندو در آینده با عرضه بوسیله روزرسانی های جدید مراحل بیشتری را بوسیله بازی اضافه کند.

  • ۹۷/۱۰/۰۴
  • حسین حسین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی